Programul Panificatie
Prin programul panificatie – patiserie – cofetarie oferim cursuri de formare profesionala gratuite, moderne si de calitate europeana pentru ocupatiile Brutar, Patiser, Brutar – patiser – preparator produse fainoase si Cofetar – patiser. Mai multe detalii pe pagina programului Panificatie.

Programul Morarit

Programe de formare profesionala gratuite, moderne si inovatoare pentru ocupatiile Morar si Morar – Silozar. Pentru mai multe detalii despre conditiile de inscriere si despre program vizitati pagina Morar.

Programul Analiza Calitatii

Curs gratuit de formare profesionala pentru ocupatia Tehnician Analize Produse Alimentare ce se tine exclusiv in cadrul centrului regional din Bucuresti. Pentru mai multe detalii despre program si despre conditiile de inscriere vizitati pagina programului Calitate.

Prezentare >> Echipa

ANAMOB asigura pe perioada proiectului, urmatoarea echipa:

  • 1 Manager de proiect,
  • 3 Directori programe,
  • 1 Responsabil financiar,
  • 1 Consilier juridic,
  • 3 Experti coordonare practica,
  • 1 Expert strain,
  • 5 Experti romani,
  • 2 Experti IT,
  • 1 Responsabil Relatii Publice,
  • 11 Experti elaborare curricule (printre care se numara profesori universitari si cadre didactice, cu experienta vasta in domeniu si vechime de minimum 15 ani),
  • 28 Formatori/instructori (de la profesori universitari la profesori de liceu de specialitate si ingineri tehnologi, dar si instructori cu experienta relevanta in domeniu),
  • Personal administrativ.

FiaTest va asigura prezenta urmatorilor membri ai echipei:

  • 1 Expert coordonator curricule/autorizare,
  • 3 Experti elaborare curricule PFPC.

 

Echipa de management a proiectului “Promovarea accesului angajatilor din industria de morarit, panificatie, patiserie, cofetarie la Programe de FPC  inovatoare, moderne, de calitate europeana”:

 

DUMITRU VIOREL MARIN
Manager proiect
Viorel Marin este responsabil de planificarea, organizarea, coordonarea si monitorizarea tuturor activitatilor proiectului. Tot el verifica realizarea obiectivelor, identifica discrepante si aplica ajustari, atunci cand ele se impun.
Viorel Marin este Presedintele ANAMOB, incepand din 1994. In aceasta calitate, el are atributii de coordonare generala a activitatii organizatiei, de reprezentare a sectorului economic in fata autoritatilor, pe plan central si local, de planificare si urmarire a activitatilor, de acordare de consultanta de specialitate pentru societatile membre si – nu in ultimul rand – de elaborare de proiecte.
In anul 2008, Viorel Marin a fost Presedintele organizatiei International Association of Operative Millers – IAOM District Eurasia, ocupandu-se de organizarea si coordonarea, la nivel international, a  activitatilor, iar din anul 2010 a fost ales in functia de Director executiv al IAOM Eurasia.
A absolvit cursuri si programe de specializare certificate in domeniul industriei alimentare:

  • Metode si instrumente avansate de management si planificare pentru intreprinderi mici si mijlocii din sectorul agro-industrial,
  • Tehnici de lobby si advocacy pentru organizatii neguvernamentale private din domeniul agro-alimentar,
  • Tehnici de management productie in industria de panificatie,
  • Fundamentele sistemului HACCP, Codex alimentarius, Siguranta alimentelor,
  • Strategii pentru eliminarea deficitului de micronutrienti.

 

ADINA ELENA CRISTEA
Director program Analiza calitatii produselor  alimentare

Rolul Adinei Cristea in cadrul proiectului este acela de a organiza, coordona si monitoriza toate activitatile legate de programul Analiza calitatii produselor  alimentare.
Adina Cristea este Director general al Comisiei Nationale de Gradare a Semintelor de Consum (CNGSC) și Secretar al Comitetului Tehnic 180 al Asociatiei de Standardizare din Romania. Pe langa atributiile de management organizational, se ocupa de elaborarea standardelor nationale in domeniul semintelor de consum, precum si de proiectarea, organizarea si conducerea programelor de training specifice in domeniul semintelor de consum.
Este bursier al programului Hubert H. Humphrey Fellowship in domeniul Agricultura si Industrie Alimentara desfășurat la Cornell University (SUA).

 

ELENA IONETE
Director program Panificatie/patiserie/cofetarie
Elena Ionete organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile inscrise in programul Panificatie/patiserie/cofetarie.
Elena Ionete este Director executiv al ANAMOB. Din aceasta pozitie, asigura monitorizarea desfasurarii tuturor activitatilor curente ale asociatiei; elaborarea procedurilor de lucru specifice; documentarea tehnica si tehnologica si diseminarea informatiilor catre membrii asociatiei; acordarea de consultanta tehnica membrilor asociatiei.
Printre activitatile sale care constituie un avantaj în desfasurarea proiectului se numara vasta sa experienta in domeniul productiei, în cariera sa fiind direct implicata in procesele de productie, in organizarea si desfasurarea activitatii de productie la nivelul sectiilor de productie, pe diferite domenii ale industriei alimentare (prelucrarea carnii, panificatie si patiserie-cofetarie, fabricarea produselor culinare).
A absolvit programe de specializare cum ar fi:

  • Specialist penru sisteme de siguranta alimentelor in domeniul animal bazate pe HACCP si Codex Alimentarius;
  • Auditor intern pentru Sistemul de Management al sigurantei alimentului  in conformitate cu HACCP – Codex Alimentarius si ISO/FDIS 22000:2005;
  • Specialist in implementarea sistemului HACCP in industria alimentara.

 

ANGELICA TUSCA
Director program Morarit
Angelica Tusca asigura organizarea, coordonarea si monitorizarea ansamblului de activitati din cadrul programului Morarit.
Angelica Tusca este Inginer tehnolog – consultant HACCP in cadrul Asociatiei Nationale a Industriilor de Morarit si Panificatie din Romania – ANAMOB. Din aceasta pozitie, ea se ocupa de acordarea de consultanta cu privire la: organizarea si urmarirea proceselor tehnologice; restructurarea si reamenajarea unitatilor de morarit, panificatie, patiserie – cofetarie si catering in vederea implementarii sistemului de siguranta alimentelor; implementarea sistemului de siguranta alimentelor sau a sistemului integrat pentru calitate si siguranta alimentelor. In plus, Angelica Tusca este implicata in realizarea proiectelor atrase prin diferite institutii/organisme guvernamentale.
Angelica Tusca a absolvit programe de specializare cum ar fi:

  • Specialist pentru sisteme de siguranta alimentelor in domeniul animal bazate pe HACCP si Codex Alimentarius;
  • Auditor intern pentru Sistemul de Management al sigurantei alimentului  in conformitate cu HACCP – Codex Alimentarius si ISO/FDIS 22000:2005;
  • Specialist penru sisteme de siguranta alimentelor bazate pe HACCP si Codex Alimentarius.